Ja toi nelkyt tuntuu aika paljolta... mä oon niinku melkee ylpee ittestäni =)

Muutamaa päivää vail puol välin ollaan koht... eli ei lainkaa pöllömmi =D Enkä olis uskonu, et täs kohtaa joskus olisin :)))
Täst vaan sit raivol loput... tosin ny ku alkaa miettii, ni toiset 40 päivää taitaa olla yht paljo ku toi mennykki 40 päivää... ompas hassua !!!

Että sillälailla... Mut tänään oli ny kuiteski kyläyhdistyksen punnituspäivä... ja saakeli soikoon !!! 200 grammaa jäi vajaaks mun painoni... tai siis 200g oli painoa liikaa, iha kui vaa ;(
Se tarkottaa sitä, et viikko pitää viel venata sitä nintendo wiin fit peliä :(
No ens viikol ku o hiihtoloma, ni pelataan sit sillä oikkee koko raha edest 8D

Pidetään peukkuja, ettei kukkaa kiillaa viikossa mun ohi... Potissa o kuiteski jo yli 150 egee !!!

Taas o höpötetty niit ja näit =D Eli asiaa välil...

Raportti
Aamulenkki... Puolilta päivin kanasoppa... Viideltä Cappuccino, ei mun mieleen vaiks loppua kohden makuun alkoki tottuu ;)... Petrin kans taas lenkki, jottai vajaa 5 kilsaa tuli matkalle mittaa 8)... Iltapalaks otan jottai, suklaata oletettavasti !!!

Pidemmän lenkin kyl olisin tahtonu mennä... mut keli tääl maal ei ollu oikee suotusa :( Järkky liukas muhkuratie, ei hyvä =(

Huominen päivä on pyhitetty leivontaan :) Tänään tuli jo muutama pellillinen pikkuleipii paistettuu ja loput o enää jälel ;)


Eli kyl maar tää täst =)))

Hyvää yötä ny taas kaikille !!!