Ja viel vaa hymyilyttää =)))

Meil on tosiaan tänään seittemäs hääpäivä... Hiukka tää elämäntaparempsa sotki kuvioita, mut kyl hätä ain keinot keksii =)


Mä tein isännälle tällasen gurmee aterian, jota en ikimaailmassa itte söis ;) Tai kyl mää noi valkosipuliaurajuustokermaperunat, mut maksapihviä enkä sipulia ikämaailmas ees maistais... HYI OLKOON !!!

Isäntä nauttis hääillallisensa hyvän ittensä seurassa ja minä likka painelin lenkille =) HYVÄ HYVÄ 8D

Lenkiltä ku palautusin, ni katoin pöydän sitte näillä...

Äärettömän tuhti suklainen kääretorttu, muille ja taustalla näkyyki sit mun hääillallinen =)
Vaniljasoppa, sekotettuna kahteen desiin vettä ja liivatteella hyydytin liemen lusikoitavaks ;)

Isäntä muisti muo jo aamutuimaan tällasilla Ratian kummitossuilla =)

Saatampa keksiä näille jotain käyttöä ;) Kiitos vaan :)

Sormuksenki sain ku sainki mahtumaan...
ei se viel sopiva ol, mut tos se ny seisoo =)))

Otetaas viel pikasesti päivän raportti:
Aamulenkki Petrin kaa... puoliltapäivin kasvissoppa... viideltä sienisoppa... Petrin kans taas lenkki (askeleita 6238, kilsoja 4,4 ja kaloreita 199,5) ulkoilutin samal taas noit sauvoi :) Olin mä varmaan melkonen näky... Flexi sidottuna mun vattan ympäril, sauvat kädes ja ottalamppu pääs ja koira kiskoo ku päätön kana ... näi meil tääl maal :D... Iltapala oliki toi jo aiemmin esitelty hääillallinen =)

Eli siinäpä tää päivä kaikessa lyhykäisyydessään...
nyt pitää mennä välittömästi maata...



Huomiseen...