Voi Räkä
Voi Räkä
Voi Räkä
Voi Räkä
Voi Räkä
Voi Räkä
Ja helvetin kuustoist
sihe pääl :(

Mä oon oikeesti niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin surullinen =((((((((((((((((((((((((((

Mieti ny... mä oon syöny oikeen, pussiruokia ja mä oon liikkunu mun mielest sopivasti (ajan käyttöön nähden riittävästi)... Mä myös tiedän, et alamäkiä tulee, mut silti... tää ottaa luonnon pääl niin hevetisti !!!
Nälkä kasvaa syödes ja kun ny pääs toho suht vauhdikkaan tahdin makuun, ni kui just mul voi käydä näi ???????????????????????????

Vaaka sanos, et mä oon edelleen vaan "toist", enkä kakskyt jottai =(

Viikossa siis menny only...

- 0,7 kg

ja se tekee yhteensä 9 viikon aikana...

-19,5 kg

 


Ja olo on sen takii ny sit tommone ;(
Kaikkeen enite muo ottaa kupoliin se, et mä oon oikeesti jonkun sortin okketaudis (en siis oksentanu, mut ryvenny kurjas, kipiäs olos) JA SILTI raahautunu lenkil !!! Onks siis iha reiluu... kaikkeni oon tehny ja tässäks ny kiitos seisoo ?

Tasan kolme viikkoo jälel ja 10,5 kiloo viel matkaa... kyl täytyy ihme tapahtuu, jos Kimmo keksii sihe keinot !!!

Ja tää on se Kimmo sit... =) Iha kiva kaveri, mut rohkenen epäillä silti mun pääsemist tavotteeseen (-30) 12 viikon aikana, vaiks hän kui lupas !!!
Puolivauhti on se mil tullaan varmaan hommaa jatkamaan tän 12 viikon jälkeen ja tavotteessa tuun olemaan ennen KRE:n (pikkusiskon) häit, sen mä lupaan... mutku mää nii olisin halunnu ne lukemat jo toho kolmen viikon päähä :(

Nonni ja meinas unohtuu koko Tanita vaakan tärkeet luvut...

      alotus 30.12.2008    9. viikon jälkeen
FAT %               45,7 %          33,8 %
FAT MASS          48,1 kg         29,0 kg
FFM                   57,1 kg         56,7 kg
MUSCLE MASS   54,2 kg         53,8 kg
TBW                  41,8 kg         40,7 kg
TBW %              39,7 %         47,5 %
BMI                    33,6             27,4

ELI Rasvaa lähteny silti viikossa 1,1 kiloo... mut lihasmassa oliki kasvanu sen 1,3 kiloo... Metabolinen ikäki oli ensmästä kertaa hiukka pienentyny, edellisil kerroil se on ollu siin 48 vuotta ja nyt se oli tippunu 45:een :)

Jotain siis positiivistaki =)

Raportti...
Kaks lenkkiä ja bailatiino... viis pussii ruokaa, joist kaks oli ne eilisen syömättä jääneet !!!

Nyt en sössötä enempää, vaan säälin ja ruoskin itteeni ja koitan olla syömät noit kuutta Omarsuklaalevyy ;)

Paremmat huomiset kaikil ja hyvää yötä !!!