No niiiiin =)
Olo mitä mainioin... hivenen ehkä näläntunnetta, mut eiks se olkki iha tervet näi vuodenvaihteen jälkeen ;)

Pussiruuilla on tää päivä nyssit eletty...
Aamu (no joo 11.00) alko suklaa-toffee liemellä. Iha jees maku, voin siis suositella.
Päivällä, oiskos ollu joskus kolmen aikoihin nautin parsasoppaa (lämpimänä) ja se oli iha hito hyvää. Sitä mä suosittelen todella lämpimästi (en ol kyl kylmänä maistanukkaa) :)
Ja äskö sitte kiskasin järkyttävän makusen mansikkamoskan, hyi haaska... Nou moor sitä tavaraa, kiitos vaa =/

Ja mitäs muuta sit täl päiväl...
Petrin kans lenkil oltii 1 tunti ja 20 minuuttia... ja jalat sattus iha helvetisti ;(
Oon miettiny, että jotta kun oon lenkil jonku muun ihmisen seurana, ni miks mun jalat ei satu sillo... mut ain ku mennää Petrin kaa kahestaa, ni on oikeesti välil pysähdyttävä, ku tuntuu et sääriluut katkee ? =(
Voisko olla, että kävelen reippaammi ton elukan kans kahestaa, ku se että on muit ihmisii mukana ???
Tiedä hänt ja ei kai sil ol väliäkään :)

Sitte KIITOKSET teil kaikil tsemppareil ja tietty mukaan omal projektil lähtevil kanssasisaril =)))
On se hienoo huomata, ettei tartte oikeesti olla yksinäs =D
Mulla toi rakas aviomies on sen vert tylsä, ettei se osaa kannustaa tai olla tukena (potkii persuuksille) tällasis taisteluis :( Mutku te hoidatte nyt sitte sen osan, ni eiköhän se tästä :)
Jos niikseen ja joku sitä haluaa, ni voisin laittaa tonne reunaan muittenki mittareita tai miinustietoja... pankaaha ilmottaen ja mä teen työtä käskettyä :)

Edellisis kommenteis tuliki jo sitte julki tän mun elämäntapamuutoksen startin juju... xtravaganza =) Ei ollu tarkotus viel paljastaa, vaiks kerroinki jo aikasemmin, et lysti maksaa paljon... mut et niin paljon =O
Noh meni sit jo... pitäkää vaan muo idioottina (pidän iha ittekki, älkää olko huolissanne). Mut nyt ku hommas o hiukka rahaaki kiinni, ni eiköhän tul sit tuloksiiki ;)
Kerron systeemistä lisää... sitte ku itte sihe oikeesti uskon (viikon pääst siis) :)))

Joka tapaukses... hengissä ollaan ekan päivän jälkeen ja nyt alan mennä maata (sikäli mikäli en juokse vessassa yhtä usein ku koko tän päivän) ja nautin pitkistä yöunista =)

HUOMISEEN =)

Olo viel hiukka samalainen, ku Helinällä paksuna...