En kyl rehellisesti olis iha äkkiseltään uskonu pystyväni näin pitkälle...

... Eikä ol homma mihenkäs loppumas, vaan huomenna on eessä taas viikon odotetuin päivä =) Vaakalle siis mars ;)

 

Mitään iha järisyttävii tuloksii en odota, vaiks oon tunnollinen ollu ja liikkunukki hiuka... olo vaa o vähä semmonen, sanoiskos pöhö !!!
Vaatteissakaan en juur ol mittää löystymisen merkkei nähny (paitti tietty nää pöksyt mikkä on jalas. Vimeks käytin näit meinaan jouluna) ;(
Kilo tai kaks alaspäi se jokatapaukses on menny 8D

Mä koitan nopiasti hoitaa tän postauksen, jotta pääsen ajois maata. Viime yön unet jäi hiukka vajaiks... täl pussiruokinnal en siis pystyis samaan kakkutehtailuun kyl, mitä ennen jouluu oli ;)

Siispä päiväraporttiin:
Aamulenkki... puolenpäivän parsasoppa... neljältä sienisoppa... sen jälkeen puolen tunnin lenkki... jumalaton kiire... kohta saunaan ja iltapalaks suklaasoosi =)
Ja olo hieno, todella hieno :D


Melkost laukkaamist tää elämä kyl on nykyään... onneks töis voi muutaman hetken ottaa päiväst iha silleen relax ;)
Isäntä tulee onneks huomen kotio ja sit saa hän mennä ku päätön kana harkkareist toiseen :) Torstai on mun päivä ja siit en hevil luovu 8D

Liikunnan ja laihtumisen iloista piti viel se mainita... et mulla tuppaa ekana pienenemää toi jalan koko, ku paino hiukkaki menee alaspäi. Toisil pienenee tissit, mulla kintut... luojalle kiitos (näist sisäelimist jos joku viel jottai pois ottais, ni ei kyl tulis kesää).
Tänään siis lenkil ollessani sain ikäväkseni todeta, et talvisaappaat on karkeesti ottaen 2-3 numeroo liika isot ja todisteena siit on nyt mojovat rakkulat molemmis isovarpais... miks just siellä, ni johtuu taas siittä, et kengät oli sellaset halpis saappaat ja kaik toi suojalumi jäi tietty kantapäihi kiinni... niin, et koko lenkki meni käytännös "korkkarit jalas" asennol ;/ Kenkäkaupoille siis...

 

..Ja täs mun tulevat mettälenkki tossut... tai siis toinen niistä :)

Ja nyt soovaamaan... jotta oon huomenna superskarppi =)