No ei iha huomaamattas, mut toi vuorokauden vaihtuminen kylläki !!!

Olo nyt ihan jes... mut päivä on muute ollu iha merkillinen !!!
Ei ol ollu niinku oikee nälkä mu mieli olis tehny vaiks ja mitä =O
Onneks tein töis heela daagenin marsipaaniruusuja, eli sen suhteen ei ollu hätää... marsipaaniahan mä en suuhuni laita, YÄK !   Muksuil mä tein nakkikastiketta... sihenkään en kuallu... mut sit ku isäntä otti perunat, jotka me keitetään ain höyrykattilas, ni sit meinas tuoksu viedä mammasta voiton !!! Mä näin oikeen silmissäni, miten voiknööli sulaa sihe haarukal murskatun perunakasan pääl... Ja tunsin tietty ton edellämainitun ravinnonlähteen maun ja koostumuksen suussani... :(
Eli, mä kääriydyin tähä soffal läskieni kans piukkaan sikiöasentoon ja rypesin ittesäälissä peiton alla... nelisen tuntia... ja ny ei nukuta yhtää =O Ihme...

Muuten päivä meni ihan perinteikkäästi... Aamulenkki, kolme soppaa jne... Muit ylimääräsii liikuntasuorituksii ei ollu, vaiks alkuperänen suunnitelma oli mennä ehtoolla luisteleen ! Eilen muute oltiin, mainittiks mä siit laisinkas (siis edellispäivänä, jos tarkkoi ollaan) ?

Se miten mä oon saanu sit iltani kulumaan, onki iha oma juttunsa =)
Kävin kurkkaas ens alkuun mun viime kertast kuudetta päivää, iha vaa mielenkiinnost, mimmonen olo sillon oli... Ja sil tiel jäin !
Ei ol ihme, et muo pidetään hiukka toopena... kyl mul siel on ollu sit iha pimiää juttua ;)
Tapahtumat vuoden takasest ajast palautus kivasti mieleen... ja paljon siel oli sellast, mitä en todellakaan muistanu =)
Kommentit oli kans hauskaa luettavaa... eli en mä ihan yksikseni sitä taistoo sillon käyny !!!
Liikkusin selkeesti enämpi vuos takaperi, eli sihe pitänee koittaa tehä tänhetkiseen elämään verrattuna selkee muutos !!!
 



Se mikä taasen nosti mun mieltä... oli tietty KYÖKKIS !!!
Elikkäs postipoika toi mulle tsemppauskortin Kyökkikseltä... KIIIIITOOOS, se piristi muuten merkillist päivää :D Ja laitan siittä kuvan, jahka kamera on latautunu ja pääsen Anttonin koneelle :)

Muuten kaik ihan jees... nyt nukkumaan, kos huomen olis työpäivä !