... ja ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa muuten, mut ihan kartalla en viel tän uudistuneen Vuodatuksen kans ol !

Muutaman kerran oon alottanu tutustumisen tähän ja olevinaan jo jotain ymmärtänykki ja sit taas löytyy joku kohta, joka ei mun mielestä men niinku pitää ja sittehä mulla palaaki jo käpy ja sivu menee välittömästi sulki :(
Nyt en saa esim päivitettyä tota sivulootaa (projekti 2013), koska sen sisältö löytyy ainoostaan html koodi muotosena ja määhän oon ihan vaan turunmurteella pärjäävä yksilö, joten se siittä sitte :(((

Tähän oisin laittanu ny jonkun kivan kuvan, mut vittu empäs laitakkaan, kunnen osaa 8(

Daa... opin tai en, katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan ! Mennään kuiteski asiaan, eli mitä on tapahtunu päivityspaussin aikana :)
Hyvin meni, ainaki vaakan mukaan...
28.1.13, eli projektin kolmosviikon päätöspunnitus sanoi:

-1,9 kiloa

ja 4.2.13, eli nelosviikon päätöspunnituksessa:

-1,9 kiloa


Toisin sanoen nyt ollaan reilu kymppi kiloo köykäsempiä, ku neljä viikkoo sitte ja se kyl jo hiuka tuntuuki ;)

Laitan tähän ton sivulootan listan... ja pitemmältä ajalta punitustuloksia ja hienot kaaviot löytyy tosta "Laulaen perille" norsua klikkaamalla !

1. vk   -4,1 kg
2. vk   -2,2 kg = -6,3 kg
3. vk   -1,9 kg = -8,2 kg
4. vk   -1,9 kg = -10,1 kg
5. vk  
6. vk


Tos oli ny vissiin tärkeimmät jutut... jumpattu on ihan liian naftisti, mut lenkillä oon kiltisti käyny oolmoust päivittäin. Kolme soppaa päivässä ja sitä rataa =)


Jaahas, kategoriatki täytyy näköjään tehdä uusiks... ompas ny hankalaa 8(((